2017-10-12  

Ден на българската община ...

Ден на българската община Днес общините в цялата страна отбелязват професионалния си празник - 12 октомври. ...

2017-10-11  

Три контейнера изгоряха за едно...

Три контейнера изгоряха за едно денонощие в Пирдоп Вчера вечерта около 22.30 часа в...

2017-10-09  

На вниманието на гражданите ...

УВАЖАЕМИ СЪГРАЖДАНИ, С ОГЛЕД СТАРТИРАНЕТО НА РЕГИОНАЛНО ДЕПО ЗА ТВЪРДИ БИТОВИ ОТПАДЪЦИ   СЕ ЗАБРАНЯВА...

2017-10-17  new

До 31 октомври се подават...

СЪОБЩЕНИЕ До 31 октомври се подават данъчни декларации и се внася авансов данък от физическите лица за...

2017-10-13  

Планирани прекъсвания на електрозахранването ...

Планирани прекъсвания на електрозахранването на територията, обслужвана от ЧЕЗ, за периода 16 - 20 октомври 2017...

2017-10-10  

Информация за соц. услуга "личен...

Информация за изпълнение на Постановление на Министерски съвет №137/05.07.2017 г. 2017-10-10 ...

 
 
 

Договор № 69/06.11.2014 г. - Избор на изпълнител за доставка на оборудване и обзавеждане при изпълнение на проект 23/321/01490 за Читалище „Напредък“ гр.Пирдоп и за Читалище „Светлина“ с.Душанци

01.07.2015 г. -
На основание чл. 22 б, ал.2, ат. 14 от ЗОП и чл. 2 т. 2 от Договор за Избор на изпълнител за доставка на оборудване и обзавеждане при изпълнение на проект 23/321/01490 за Читалище „Напредък“ гр.Пирдоп и за Читалище „Светлина“ с.Душанци, на 18.06.2015 г. е извършено авансово плащане, в размер на 113 500.00 лв., към изпълнителя.


05.11.2015 г. - На основание чл. 22 б, ал.2, ат. 14 от ЗОП и чл. 2 т. 2 от Договор за Избор на изпълнител за доставка на оборудване и обзавеждане при изпълнение на проект 23/321/01490 за Читалище „Напредък“ гр.Пирдоп и за Читалище „Светлина“ с.Душанци, на 16.10.2015 г. е извършено  плащане на ДДС, в размер на 22 700.00 лв., към изпълнителя.