2017-11-20  new

Дискусионен форум в гр. Пирдоп...

Успешен финал на дискусиите за ЕС в Софийска област бе форумът в Пирдоп  ВГ "Шарени мъниста"...

2017-11-17  

Благодарствено писмо ...

ДО Г-Н АНГЕЛ ГЕРОВ КМЕТ НА ОБЩИНА ПИРДОП   БЛАГОДАРСТВЕНО ПИСМО   УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН...

2017-11-17  

Благодарствен адрес ...

БЛАГОДАРСТВЕН АДРЕСот СКЛАТ "Тракия, гр. Пловдив 2017-11-17 ...

2017-11-17  

...

Планирани прекъсвания на електрозахранването на територията, обслужвана от ЧЕЗ, за периода 20 - 24 ноември 2017...

2017-11-15  

Обява до заинтересованите лица и...

О Б Я В А до заинтересованите лица и общественост  На основание чл. 4, ал....

2017-10-26  

Информационна среща на ОИЦ-София ...

Информационна среща на ОИЦ-София за кандидатстване по европрограми   На 02.11.2017 (четвъртък) от 14:00 ч. в...

 
 
 

          

АНГЕЛ ПЕНЧОВ ГЕРОВ
КМЕТ НА ОБЩИНА ПИРДОП

Магистър по икономика от гр. Пирдоп. Роден на 02.08.1972 година в гр.Пирдоп. Завършил основното си образование в НОУ „Тодор Влайков", средното в ОПГ „Сава Савов" и висше икономическо със специалност маркетинг и мениджмънт в УНСС.

От 1997 г. е в частния сектор и е съсобственик на две юридически лица. Едната фирма е в търговията с петролни продукти, а другата строителство и строително-ремонтни дейности. И двете фирми работят на територията на Община Пирдоп. Семеен, с две деца.

Основни цели през мандат 2015 - 2019:

Промяна облика на Общината към по-добро.
Честно и прозрачно управление на Община Пирдоп.

 

ПРАВОМОЩИЯ НА КМЕТА

На основание чл. 44 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, кметът на общината:

- ръководи цялата изпълнителна дейност на общината;

- насочва и координира дейността на специализираните изпълнителни органи;

- назначава и освобождава от длъжност заместник-кметовете на общината, кметските наместници, ръководителите на звената на издръжка от общинския бюджет, началниците и служителите в общинската администрация, с изключение на тези по чл. 46, ал. 1, т. 4, налага предвидените от закона дисциплинарни наказания;

- отговаря за опазването на обществения ред, като за осигуряването му издава писмени заповеди, задължителни за началниците на съответните полицейски служби;

- организира изпълнението на общинския бюджет;

- организира изпълнението на дългосрочните програми;

- организира изпълнението на решенията на общинския съвет и се отчита пред него за това. Изпраща на общинския съвет актовете си, издадени в изпълнение на неговите решения в 7-дневен срок от издаването им;

- организира изпълнението на задачите, които произтичат от законите, от актовете на президента на републиката и на Министерския съвет;

- поддържа връзки с политическите партии, обществените организации и движения, както и с други органи на местното самоуправление в страната и в чужбина;

- организира и провежда дейността по защитата на населението при бедствия и аварии;

- възлага или разрешава изработването на устройствени планове и техни изменения за територията на общината или за части от нея и одобрява определени устройствени планове при условията и по реда на Закона за устройство на територията, както и организира изпълнението им.

За контакти:
тел. 07181 / 52-42 вътр. 22
e-mail: obshtina_pirdop05@abv.bg
          obshtina.pirdop@gmail.com