2017-10-12  

Ден на българската община ...

Ден на българската община Днес общините в цялата страна отбелязват професионалния си празник - 12 октомври. ...

2017-10-11  

Три контейнера изгоряха за едно...

Три контейнера изгоряха за едно денонощие в Пирдоп Вчера вечерта около 22.30 часа в...

2017-10-09  

На вниманието на гражданите ...

УВАЖАЕМИ СЪГРАЖДАНИ, С ОГЛЕД СТАРТИРАНЕТО НА РЕГИОНАЛНО ДЕПО ЗА ТВЪРДИ БИТОВИ ОТПАДЪЦИ   СЕ ЗАБРАНЯВА...

2017-10-17  

До 31 октомври се подават...

СЪОБЩЕНИЕ До 31 октомври се подават данъчни декларации и се внася авансов данък от физическите лица за...

2017-10-13  

Планирани прекъсвания на електрозахранването ...

Планирани прекъсвания на електрозахранването на територията, обслужвана от ЧЕЗ, за периода 16 - 20 октомври 2017...

2017-10-10  

Информация за соц. услуга "личен...

Информация за изпълнение на Постановление на Министерски съвет №137/05.07.2017 г. 2017-10-10 ...

 
 
 



„Подкрепа за независим живот в Община Пирдоп”

BG05M9OP001-2.002-0171-C001 

ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА "РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ 2014-2020 Г."

 


ОБЩИНА ПИДОП

 

 

О Б Я В А

Във връзка с реализацията на Проект „Подкрепа за независим живот в Община Пирдоп” по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ:

BG05M9PO001 – 2.002-0171 „Неазвисим живот”,  по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г.,

от 18.01.2016г. до 29.01.2016г. включително

стартира приемане на документи от лицата, които желаят да бъдат включени в проекта за ползване и предоставяне на социалната услуга „ЛИЧЕН АСИСТЕНТ“ и „ДОМАШЕН ПОМОЩНИК“.

Кандидат - потребители  за ползване на социалните услуги по проекта са:

  1. Лица с над 50% трайно намалена работоспособност;

  2. Хора над 65 г. с ограничения или невъзможност за самообслужване;

  3. Самотно живеещи възрастни хора със затруднения в самообслужването;

  4. Деца с различна степен намалена възможност за социална адптация;

  5. Притежаващи валидно решение на ТЕЛК /НЕЛК, протокол на ЛКК, актуална епикриза, етапна епикриза или друг документ, удостоверяващ здравословното състояние;

  6. С постоянен и настоящ адрес на територията на Община Пирдоп.

    Необходими документи за Кандидат - потребители  , желаещи да ползват услугите „Личен асистент” и „Домашен помощник“:

  1. Заявление по образец;

  2. Документ за самоличност (копие), за деца – удостоверение за раждане (копие);

  3. Документ за самоличност на законния представител – родител, настойник, попечител (копие);

  4. Декларация за обработка на личните данни на кандидата;

  5. ЕР на ТЕЛК/НЕЛК (копие), протокол на ЛКК, актуална епикриза, етапна епикриза, или друг медицински документ, доказващ, че кандидатът  е с ограничения или в невъзможност за самообслужване (копие);

  6. Удостоверение за настойничество/попечителство (копие);

  7. Заповед/съдебно решение за настаняване на дете в семейство на близки или роднини, или приемно семейство по чл. 26 от Закона за закрила на детето(копие).

  8. С адресна регистрация на територията на Община Пирдоп

    За  позициите: „Личен асистент“ и „Домашен помощнк“ по проекта могат да кандидатстват лица в трудоспособна възраст, отговарящи на следните изисквания:

  1. Да имат навършени 18 години;

  2. Да не са осъждани;

  3. Безработни лица;

  4. Трудово заети лица – наети или самонаети, които могат да извършват допълнителен почасов труд;

    Необходими документи за кандидатстване:

  1. Заявление по образец;

  2. Автобиография;

  3. Копие на документ за самоличност ;

  4. Декларация за обработка на личните данни на кандидата;

  5. Копие на диплома за завършено образование;

  6. Копие на трудова книжка;

  7. Копия на сертификати/удостоверения от преминали обучения за предоставяне на услугите „Личен асистент“ и „Домашен помощник“.

  8. Служебна бележка от  месторабота (ако кандидатът работи);

  9. Служебна бележка от учебно заведение (ако кандидатът учи);

  10. Пенсионно разпореждане (само за кандидат, който е придобил право на професионална пенсия за ранно пенсиониране и е в трудоспособна възраст);

    ВАЖНО!!!

     Община Пирдоп ще извърши нова оценка на потребителите и личните асистенти,  работещите към момента по проект „Нови възможности за грижа“ и те ще бъдат автоматично прехвърлени от 01.03.2016г. в проект „Подкрепа за независим живот в Община Пирдоп“.

        Всички документи по образец, които трябва да бъдат подадени, кандидатите за получаване и предоставяне на услугите по Проекта могат да получат:

  • в сградата на Община Пирдоп - „Център за услуги и информация на граждани“;

  • документите са достъпни и на интернет страницата на Община Пирдоп –www.pirdop.bg

  • Документите ще се приемат от 18.01.2016г. до 29.01.2016г. включително.

  • Документите за кандидатстване по проекта се подават в сградата на Община Пирдоп, гр. Пирдоп, пл. „Тодор Влайков“ N:2  в Център за услуги и информация на граждани“.

 

Образци:

1. Заявление за ползване на улсуга "Личен асистент" или "Домашен помощник"

2. Заявление за кандидатстване за ЛИЧЕН АСИСТЕНТ/ДОМАШЕН ПОМОЩНИК

3. Приложение № 1А  

4. Декларация за обработка на личните данни


---------------------------------------------------------------------------------------------------------

 01.02.2016 г. - Покана за начална пресконференция

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

 04.02.2016 г
. - Обява за набиране на потребители 

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------