2017-04-26  

РЗИ: Превенция на хроничните незаразни...

Информация за подобряване здравето на населението Във връзка с дейностите на РЗИ - Софийска област по...

2017-04-24  

Програма на "Влайкови дни 2017"...

ПРОГРАМА НА ЮБИЛЕЙНИТЕ XXV-ти ВЛАЙКОВИ ДНИ 2017 2017-04-24 ...

2017-04-07  

Седмица на гората ...

Седмица на гората 2017 По традиция в началото на м. април ръководството и служителите от Общинска...

2017-04-24  

Покана за редовно заседание на...

П О К А Н А На основание чл.23, ал.4, т.1 от Закона за местното самоуправление и...

2017-04-13  

Покана за извънредно заседание на...

П О К А Н А               На основание чл.23, ал.4, т.1 от Закона за местното самоуправление...

2017-04-13  

Покана за извънредно заседание на...

П О К А Н А               На основание чл.23, ал.4, т.1 от Закона за местното самоуправление...

 
 

ПОЛИТИКА  ПО  КАЧЕСТВОТО

Ръководството - в лицето на кмета на община Пирдоп, официално декларира своята Политика по качеството, която е огласена, разбрана, прилагана и поддържана на всички равнища в община Пирдоп.

Политиката по качеството на община Пирдоп е насочена към постигане на високо качество в дейността на всеки служител с цел удовлетворяване на изискванията на клиентите при предоставянето на услуги; с цел задоволяване на потребностите на гражданите и юридическите лица на територията на община Пирдоп чрез устойчив икономически растеж, повишаване на конкурентноспособността на общинската икономика, подобряване на качеството на административните услуги и качеството на живот на населението, в условията на прозрачност, законосъобразност, ефективност и ефикасност в действията на свободна от корупция администрация и в съответствие с изискванията за непрекъснатото подобряване. В този смисъл ръководството на община Пирдоп определя своите цели в следните направления:

Качество в работата
Ø Осъществяване на законосъобразно местно самоуправление в условията на прозрачност, ефективност и ефикасност и административно-правното обслужване на гражданите и юридическите лица в съответствие с изискванията за непрекъснато усъвършенстване и развитие;
Ø Оптимизиране на общинското предлагане и оказване на публични услуги подобряване ефикасността на системата на информационно управление с цел повишаване на възможностите за събиране, анализ и разпространение на информацията;
Ø Подобряване инфраструктурата на общината с цел ефективно обслужване на бизнеса и населението.
Служители
Ø Системно провеждане на обучения за повишаване квалификацията и мотивацията на персонала за постоянни и измерими подобрения в работата.
Клиенти
Ø Ефективно и ефикасно да се използват наличните материални, човешки и финансови ресурси, съобразно нуждите и потребностите на клиентите;
Ø Отношенията с клиентите да се създават, поддържат и развиват на основата на честност и коректност;
Ø Събиране на информация от клиентите за удовлетвореност от предоставените им услуги, свързани с дейността на общината.

Анализ и оценка
Ø Периодичен анализ и оценка на постигнатите резултати от повишаване на качеството на извършваните дейности и системен контрол за изпълнението на поставените задачи във всички звена на Община Пирдоп, както и търсене на персонална отговорност.
Ø За ефективното провеждане на Политиката по качеството, ръководството определя следните основни цели по качеството на Община Пирдоп:
Ø Да предлага комплексно обслужване на гражданите и юридическите лица.
Ø Да следи непрекъснато и работи в съответствие с новите изисквания и промени в нормативната база.
Ø Да се усъвършенстват постоянно технологичните процеси в Община Пирдоп, чрез поддържането и внедряването на съвременни технологични решения в областта на компютърната техника, софтуерните продукти и комуникациите.
Ø Системно да се провежда обучение за повишаване на квалификацията на персонала и неговата мотивация за висококачествен труд и вътрешна нагласа за постоянни и измерими подобрения в работата.
Ø За реализиране на тези цели Община Пирдоп е разработила, внедрила и поддържа Система за управление на качеството, съответстваща на международния Стандарт ISO 9001:2000.

Декларирам личното си участие и отговорност за изпълнение
на обявената Политика по качеството.


КМЕТ НА ОБЩИНА ПИРДОП
АНТОАНЕТА ИЛИЕВА

23.01.2009г.