2017-07-21  

Покана за участие във фестивал...

ЧИТАЛИЩЕ "НАПРЕДЪК 1869"-гр.Пирдоп,пл."Тодор Влайков"№1www.chitalishte-napredak.info, e-mail:chitalishte.napredak@abv.bg    Национален фестивал за традиционни песни, танци и изкуството на фолклорна основа    „ФОЛКЛОРНИЦА КРАЙ ЕЛЕНСКО"   ОРГАНИЗАТОР:...

2017-07-20  

Започна турнирът за купата на...

Започна турнирът за купата на Община Пирдоп Вчера вечерта стартира 3-дневният турнир по мини футбол за купата...

2017-07-20  

Поздравление ...

Поздравление по повод Деня на град Пирдоп УВАЖАЕМИ СЪГРАЖДАНИ, Позволете ми в навечерието на Деня на град...

2017-07-21  

Редовно заседание на ОбС-Пирдоп ...

П О К А Н А На основание чл.23, ал.4, т.1 от Закона за местното самоуправление...

2017-07-21  

Съвместно заседание на ПК при...

П О К А Н А На  25.07.2017 г. от 16.00 ч. в заседателната зала на...

2017-07-20  

Съобщение от ОД "Земеделие" ...

ОБЛАСТНА ДИРЕКЦИЯ „ЗЕМЕДЕЛИЕ" - СОФИЯ ОБЛАСТ СЪОБЩЕНИЕ ДО ВСИЧКИ СОБСВЕНИЦИ НА ЗЕМЕДЕЛСКА ЗЕМЯ И ЗЕМЕДЕЛСКИ СТОПАНИ ...

 
 
 

Ръководството на община Пирдоп определя 
        своите основни цели в следните направления:

Качество в работата

Ø    Осъществяване на законосъобразно местно самоуправление в условията на прозрачност, ефективност и ефикасност и административно-правното обслужване на гражданите и юридическите лица в съответствие с изискванията за непрекъснато усъвършенстване и развитие;

Ø    Оптимизиране на общинското предлагане и оказване на публични услуги подобряване ефикасността на системата на информационно управление с цел повишаване на възможностите за събиране, анализ и разпространение на информацията;

Ø    Подобряване инфраструктурата на общината с цел ефективно обслужване на бизнеса и населението.


     Служители

Ø    Системно провеждане на обучения за повишаване квалификацията и мотивацията на персонала за постоянни и измерими подобрения в работата.


Клиенти

Ø    Ефективно и ефикасно да се използват наличните материални, човешки и финансови ресурси, съобразно нуждите и потребностите на клиентите;

Ø    Отношенията с клиентите да се създават, поддържат и развиват на основата на честност и коректност;

Ø    Събиране на информация от клиентите за удовлетвореност от предоставените им услуги, свързани с дейността на общината.