2019-01-17  

Конкурс ...

Конкурс Уважаеми Дами и Господа, Приятели на фолклора, имаме удоволствието да Ви поканим да участвате в Национален фолклорен...

2019-01-14  

Пеене на пръстените в Душанци...

Пеене на пръстените в Душанци На 14 януари - Васильовден по стар стил, в Душанци по традиция...

2019-01-11  

Покана за Деня на родилната...

ОБЩИНА ПИРДОП организира тържество по повод ДЕНЯ НА РОДИЛНАТА ПОМОЩ на 21.01.2019 г. от 18.00 ч. в ресторант...

2019-01-07  

Свободни работни места в БТ...

ЗАЕДНО УСПЯВАМЕ СВОБОДНИ РАБОТНИ МЕСТА, АКТУАЛНИ КЪМ 04.01.2019 г. В БЮРО ПО ТРУДА - ГР. ПИРДОП ...

2019-01-07  

НАП: Самоосигуряващите се лица могат...

Самоосигуряващите се лица могат да променят вида на осигуряването си до 31 януари До 31...

2019-01-07  

НАП: До 31 януари лицата...

До 31 януари лицата извършващи патентна дейност следва да подадат данъчни декларации         Лицата които...

 
 
 

Ръководството на община Пирдоп определя 
        своите основни цели в следните направления:

Качество в работата

Ø    Осъществяване на законосъобразно местно самоуправление в условията на прозрачност, ефективност и ефикасност и административно-правното обслужване на гражданите и юридическите лица в съответствие с изискванията за непрекъснато усъвършенстване и развитие;

Ø    Оптимизиране на общинското предлагане и оказване на публични услуги подобряване ефикасността на системата на информационно управление с цел повишаване на възможностите за събиране, анализ и разпространение на информацията;

Ø    Подобряване инфраструктурата на общината с цел ефективно обслужване на бизнеса и населението.


     Служители

Ø    Системно провеждане на обучения за повишаване квалификацията и мотивацията на персонала за постоянни и измерими подобрения в работата.


Клиенти

Ø    Ефективно и ефикасно да се използват наличните материални, човешки и финансови ресурси, съобразно нуждите и потребностите на клиентите;

Ø    Отношенията с клиентите да се създават, поддържат и развиват на основата на честност и коректност;

Ø    Събиране на информация от клиентите за удовлетвореност от предоставените им услуги, свързани с дейността на общината.