2018-05-18  

Вечер на Пирдопската гимназия ...

„В царството на изкуството" - празничен концерт на СУ „С. Савов" На 17 май с...

2018-05-18  

Проф. Огнян Герджиков представи книгата...

Проф. Огнян Герджиков представи  книгата си „Аз не бях политик" в Пирдоп Община Пирдоп...

2018-05-17  

Празничен концерт на съставите при...

Празничен концерт на съставите при НЧ „Напредък" На 17 май съставите при НЧ „Напредък 1869"...

2018-05-18  

Планирани прекъсвания на електрозахранването ...

Планирани прекъсвания на електрозахранването на територията, обслужвана от ЧЕЗ, за периода 21 - 25 май 2018...

2018-05-17  

Свободни работни места в БТ...

ЗАЕДНО УСПЯВАМЕ СВОБОДНИ РАБОТНИ МЕСТА В БЮРО ПО ТРУДА ГР. ПИРДОП 1. Кредитни консултанти 2. Сервитьори ...

2018-05-15  

Съобщение ...

Уважаеми жители и гости на община Пирдоп, Уведомяваме Ви, че обявеното за 16 май 2018 г....

 
 
 

Ръководството на община Пирдоп определя 
        своите основни цели в следните направления:

Качество в работата

Ø    Осъществяване на законосъобразно местно самоуправление в условията на прозрачност, ефективност и ефикасност и административно-правното обслужване на гражданите и юридическите лица в съответствие с изискванията за непрекъснато усъвършенстване и развитие;

Ø    Оптимизиране на общинското предлагане и оказване на публични услуги подобряване ефикасността на системата на информационно управление с цел повишаване на възможностите за събиране, анализ и разпространение на информацията;

Ø    Подобряване инфраструктурата на общината с цел ефективно обслужване на бизнеса и населението.


     Служители

Ø    Системно провеждане на обучения за повишаване квалификацията и мотивацията на персонала за постоянни и измерими подобрения в работата.


Клиенти

Ø    Ефективно и ефикасно да се използват наличните материални, човешки и финансови ресурси, съобразно нуждите и потребностите на клиентите;

Ø    Отношенията с клиентите да се създават, поддържат и развиват на основата на честност и коректност;

Ø    Събиране на информация от клиентите за удовлетвореност от предоставените им услуги, свързани с дейността на общината.