2018-09-18  

Покана: Честване Независимостта на България...

ПОКАНА 2018-09-18 ...

2018-09-17  

Честит първи учебен ден! ...

На добър час през новата учебна година! Кметът на община Пирдоп Ангел Геров беше гост на...

2018-09-17  

Общината участва в кампанията „Да...

Община Пирдоп участва в кампанията „Да изчистим България заедно" За поредна година Община Пирдоп се включи...

2018-09-19  

Кампания за събиране на масови...

ОБЩИНА ПИРДОП СЪВМЕСТНО С ОРГАНИЗАЦИИ ПО ОПОЛЗОТВОРЯВАНЕ НА МАСОВО РАЗПРОСТРАНЕНИ ОТПАДЪЦИ, С КОИТО ИМА СКЛЮЧЕНИ ДОГОВОРИ   ...

2018-09-14  

Планирани прекъсвания на електрозахранването ...

Планирани прекъсвания на електрозахранването на територията, обслужвана от ЧЕЗ, за периода 17 - 21 септември...

2018-09-14  

Съобщение ...

СЪОБЩЕНИЕ Уважаеми съграждани, От "Аурубис България" АД ни уведомиха, че на 13.09.2018 г. между 15:40 и 15:50...

 
 
 

Ръководството на община Пирдоп определя 
        своите основни цели в следните направления:

Качество в работата

Ø    Осъществяване на законосъобразно местно самоуправление в условията на прозрачност, ефективност и ефикасност и административно-правното обслужване на гражданите и юридическите лица в съответствие с изискванията за непрекъснато усъвършенстване и развитие;

Ø    Оптимизиране на общинското предлагане и оказване на публични услуги подобряване ефикасността на системата на информационно управление с цел повишаване на възможностите за събиране, анализ и разпространение на информацията;

Ø    Подобряване инфраструктурата на общината с цел ефективно обслужване на бизнеса и населението.


     Служители

Ø    Системно провеждане на обучения за повишаване квалификацията и мотивацията на персонала за постоянни и измерими подобрения в работата.


Клиенти

Ø    Ефективно и ефикасно да се използват наличните материални, човешки и финансови ресурси, съобразно нуждите и потребностите на клиентите;

Ø    Отношенията с клиентите да се създават, поддържат и развиват на основата на честност и коректност;

Ø    Събиране на информация от клиентите за удовлетвореност от предоставените им услуги, свързани с дейността на общината.