2017-05-22  

Вечер на палавниците от детската...

Вечер на палавниците от детската градина На 19 май най-малките жители на общината зарадваха своите близки...

2017-05-22  

Йосиф Радионов свири пред пирдопска...

Йосиф Радионов свири пред пирдопска публика На 19 май в Ритуалната зала се състоя дългоочакваният от...

2017-05-22  

Приказен бал на НУ „Тодор...

Приказен бал на НУ „Тодор Влайков" На 18 май възпитаниците на НУ „Тодор Влайков" представиха пред...

2017-05-22  

Съобщене на РУ-Пирдоп за прием...

Във връзка с идентифициране на проблеми на населението и проблеми на местната сигурност в малките...

2017-05-19  

Покана за редовно заседание на...

ПОКАНА На основание чл.25, т.1 от ЗМСМА, на 25.05.2017 г. от 17.30 ч. в лекторията на...

2017-05-18  

Решение на РИОСВ - София...

Регионална инспекция по околната среда и водите - София Решение №СО-15-ЕО/2017 г.   за преценяване на...

 
 

Ръководството на община Пирдоп определя 
        своите основни цели в следните направления:

Качество в работата

Ø    Осъществяване на законосъобразно местно самоуправление в условията на прозрачност, ефективност и ефикасност и административно-правното обслужване на гражданите и юридическите лица в съответствие с изискванията за непрекъснато усъвършенстване и развитие;

Ø    Оптимизиране на общинското предлагане и оказване на публични услуги подобряване ефикасността на системата на информационно управление с цел повишаване на възможностите за събиране, анализ и разпространение на информацията;

Ø    Подобряване инфраструктурата на общината с цел ефективно обслужване на бизнеса и населението.


     Служители

Ø    Системно провеждане на обучения за повишаване квалификацията и мотивацията на персонала за постоянни и измерими подобрения в работата.


Клиенти

Ø    Ефективно и ефикасно да се използват наличните материални, човешки и финансови ресурси, съобразно нуждите и потребностите на клиентите;

Ø    Отношенията с клиентите да се създават, поддържат и развиват на основата на честност и коректност;

Ø    Събиране на информация от клиентите за удовлетвореност от предоставените им услуги, свързани с дейността на общината.