Ден на памет, посветен на...
Ден на памет, посветен на Апостола на свободата На 19 февруари 2019 г. в Пирдоп се състоя...
Информация по чл.21 от Регламент...
Информация по чл.21 от Регламент (ЕС) 2016/1191 на Европейския парламент и на Съвета от...
Празничен календар февруари - март...
ПРАЗНИЧЕН КАЛЕНДАР НА ОБЩИНА ПИРДОП 13 февруари - 23 март 2019 г. 2019-02-11 ...
Покана за работна среща ...
ПОКАНА ТД на НАП СОФИЯ - ОФИС СОФИЯ ОБЛАСТ и ОБЩИНА ПИРДОП организират работна...
На вниманието на земеделските стопани!...
СЪОБЩЕНИЕ Дирекция „Инспекция по труда Софийска област" със седалище гр. София провежда информационна кампания във връзка с...
Започва плащането на данък „Недвижими...
Започва плащането на данък „Недвижими имоти" и такса „Битови отпадъци" в Пирдоп Уведомяваме собствениците на недвижими имоти...
Процедури след 15.04.2016 г.
Процедури по чл. 20, ал. 1
АНГЕЛ ПЕНЧОВ ГЕРОВ
КМЕТ НА ОБЩИНА ПИРДОП
Магистър по икономика от гр. Пирдоп. Роден на 02.08.1972 година в гр.Пирдоп. Завършил основното си образование в НОУ „Тодор Влайков", средното в ОПГ „Сава Савов" и висше икономическо със специалност маркетинг и мениджмънт в УНСС.
От 1997 г. е в частния сектор и е съсобственик на две юридически лица. Едната фирма е в търговията с петролни продукти, а другата строителство и строително-ремонтни дейности. И двете фирми работят на територията на Община Пирдоп. Семеен, с две деца.
Основни цели през мандат 2015 - 2019:
Промяна облика на
Общината към по-добро.
Честно и прозрачно управление на Община Пирдоп.
ПРАВОМОЩИЯ НА КМЕТА
На основание чл. 44 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, кметът на общината:
- ръководи цялата изпълнителна дейност на общината;
- насочва и координира дейността на специализираните изпълнителни органи;
- назначава и освобождава от длъжност заместник-кметовете на общината, кметските наместници, ръководителите на звената на издръжка от общинския бюджет, началниците и служителите в общинската администрация, с изключение на тези по чл. 46, ал. 1, т. 4, налага предвидените от закона дисциплинарни наказания;
- отговаря за опазването на обществения ред, като за осигуряването му издава писмени заповеди, задължителни за началниците на съответните полицейски служби;
- организира изпълнението на общинския бюджет;
- организира изпълнението на дългосрочните програми;
- организира изпълнението на решенията на общинския съвет и се отчита пред него за това. Изпраща на общинския съвет актовете си, издадени в изпълнение на неговите решения в 7-дневен срок от издаването им;
- организира изпълнението на задачите, които произтичат от законите, от актовете на президента на републиката и на Министерския съвет;
- поддържа връзки с политическите партии, обществените организации и движения, както и с други органи на местното самоуправление в страната и в чужбина;
- организира и провежда дейността по защитата на населението при бедствия и аварии;
- възлага или разрешава изработването на устройствени планове и техни изменения за територията на общината или за части от нея и одобрява определени устройствени планове при условията и по реда на Закона за устройство на територията, както и организира изпълнението им.
За контакти:
тел. 07181 / 52-42 вътр. 22
e-mail: obshtina_pirdop05@abv.bg
obshtina.pirdop@gmail.com
Актуално автобусно разписание Пирдоп-София
Актуално автобусно разписание Антон-Буново
Актуално разписание на преминаващите през гр. Пирдоп влакове в сила от 09.12.2018 г.
Няма активни анкети!
|