2019-11-14  new

В Пирдоп положиха клетва новоизбраните...

В Пирдоп положиха клетва новоизбраните кметове и съветници Днес, 14.11.2019 г., в присъствието на зам.-областния управител...

2019-11-08  

Покана за тържествена сесия на...

ОБЩИНА ПИРДОП Кани жителите на гр. Пирдоп и с. Душанци НА ТЪРЖЕСТВЕНА СЕСИЯ НА ОБЩИНСКИ СЪВЕТ...

2019-10-30  

Възпитаници на ДГ " Чоконяни"...

Възпитаници на ДГ " Чоконяни" посетиха музея в Пирдоп В навечерието на Деня на народните будители, възпитаници...

2019-11-14  new

Изнесена приемна на ОИЦ-София в...

Изнесена приемна на ОИЦ-София в община ПИРДОП  На 18 ноември 2019 г. (понеделник) от...

2019-11-13  

Свободни работни места в БТ-Пирдоп...

ЗАЕДНО УСПЯВАМЕ СВОБОДНИ РАБОТНИ МЕСТА В БЮРО ПО ТРУДА - ГР. ПИРДОП,АКТУАЛНИ КЪМ 13.11.2019 г.   1....

2019-11-13  

Съобщение за режим на водоподаване...

СЪОБЩЕНИЕ От ВиК - район Пирдоп съобщават, че във връзка с продължителното засушаване и недостига на...

 
 
 

Ръководството на община Пирдоп определя 
        своите основни цели в следните направления:

Качество в работата

Ø    Осъществяване на законосъобразно местно самоуправление в условията на прозрачност, ефективност и ефикасност и административно-правното обслужване на гражданите и юридическите лица в съответствие с изискванията за непрекъснато усъвършенстване и развитие;

Ø    Оптимизиране на общинското предлагане и оказване на публични услуги подобряване ефикасността на системата на информационно управление с цел повишаване на възможностите за събиране, анализ и разпространение на информацията;

Ø    Подобряване инфраструктурата на общината с цел ефективно обслужване на бизнеса и населението.


     Служители

Ø    Системно провеждане на обучения за повишаване квалификацията и мотивацията на персонала за постоянни и измерими подобрения в работата.


Клиенти

Ø    Ефективно и ефикасно да се използват наличните материални, човешки и финансови ресурси, съобразно нуждите и потребностите на клиентите;

Ø    Отношенията с клиентите да се създават, поддържат и развиват на основата на честност и коректност;

Ø    Събиране на информация от клиентите за удовлетвореност от предоставените им услуги, свързани с дейността на общината.