2019-07-19  new

Поздравление за празника на Пирдоп...

Поздравление по повод празника на град Пирдоп   ЧЕСТИТ ДЕН НА ГРАД ПИРДОП!   УВАЖАЕМИ ПИРДОПЧАНИ, От името...

2019-07-19  new

Изкуството събра пирдопчани „под звездите“...

Изкуството събра пирдопчани „под звездите" в парк „Дружба" На 18 юли се проведе поредната инициатива, посветена...

2019-07-18  new

Кметът посрещна делегация от Егоревск...

Ангел Геров посрещна делегацията от Егоревск Дългогодишна е традицията по това време на годината да ни гостува...

2019-07-16  

Свободни работни места в БТ-Пирдоп...

ЗАЕДНО УСПЯВАМЕ СВОБОДНИ РАБОТНИ МЕСТА В БЮРО ПО ТРУДА - ГР. ПИРДОП,АКТУАЛНИ КЪМ 16.07.2019 г. 1....

2019-07-10  

Свободни работни места в БТ-Пирдоп...

ЗАЕДНО УСПЯВАМЕ СВОБОДНИ РАБОТНИ МЕСТА В БЮРО ПО ТРУДА - ГР. ПИРДОП,АКТУАЛНИ КЪМ 10.07.2019 г.   РАБОТНИК ...

2019-07-09  

Въздушно пръскане в землището на...

ВАЖНО СЪОБЩЕНИЕ В ПЕРИОДА от 10.07.2019 г. от 05,00 ч. до 14.07.2019 г. до...

 
 
 

Ръководството на община Пирдоп определя 
        своите основни цели в следните направления:

Качество в работата

Ø    Осъществяване на законосъобразно местно самоуправление в условията на прозрачност, ефективност и ефикасност и административно-правното обслужване на гражданите и юридическите лица в съответствие с изискванията за непрекъснато усъвършенстване и развитие;

Ø    Оптимизиране на общинското предлагане и оказване на публични услуги подобряване ефикасността на системата на информационно управление с цел повишаване на възможностите за събиране, анализ и разпространение на информацията;

Ø    Подобряване инфраструктурата на общината с цел ефективно обслужване на бизнеса и населението.


     Служители

Ø    Системно провеждане на обучения за повишаване квалификацията и мотивацията на персонала за постоянни и измерими подобрения в работата.


Клиенти

Ø    Ефективно и ефикасно да се използват наличните материални, човешки и финансови ресурси, съобразно нуждите и потребностите на клиентите;

Ø    Отношенията с клиентите да се създават, поддържат и развиват на основата на честност и коректност;

Ø    Събиране на информация от клиентите за удовлетвореност от предоставените им услуги, свързани с дейността на общината.