Община Пирдоп в качеството й на бенефициент по проект „Патронажна грижа + в община Пирдоп”, съгласно Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05SFOP001-6.002-0196-C01, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, Процедура BG05M9OP001-6.002 „Патронажна грижа +” и утвърдена от Кмета на Община Пирдоп „Процедура за подбор на персонал”
ОБЯВЯВА
Процедура за подбор на персонал за предоставяне на интегрирани здравно-социални услуги за следните позиции:
- „Предоставяне на патронажна грижа в община Пирдоп”
Работа на терен, в домашна среда в населените места на община „Пирдоп".
- На трудов договор с четири часова заетост:
- длъжност „Психолог" – 1 лице, на трудов договор за 12 месеца;
- длъжност „Шофьор" – 1 лице, на трудов договор за 12 месеца;
- длъжност „Домашен помощник„ – 4 лица, на трудов договор за 12 месеца;
- длъжност „Медицинска сестра" – 2 лица, на трудов договор за 12 месеца;
- „Превенция на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности“
Център за обществена подкрепа и Дом за пълнолетни лица със сетивни нарушения гр. Пирдоп
- На трудов договор с четири часова заетост:
- длъжност „Технически организатор“ – 4 лица, на трудов договор за 12 месеца
- длъжност „Организатор пропускателен режим / Охрана“ – 4 лица, на трудов договор за 12 месеца
- длъжност „Хигиенист“ – 4 лица, на трудов договор за 12 месеца;
Сключването на договорите с наетия персонал и определяне на индивидуалните възнаграждения ще се извърши съгласно изискванията на Методология за регламентиране на възнагражденията по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси" 2014-2020.
Забележка: При кандидатстване за повече от една длъжност се представят отделни комплекти документи.
I. Специфични изисквания за заемане на длъжностите:
- Да имат практически опит в работа с потребители на медико-социални грижи и техните близки или да са осъществявали сходни дейности по проекти и програми в областта на социалните услуги, здравеопазването или социалното включване;
- Познаване на нормативната уредба в областта на здравеопазването, заетостта и социалните услуги (за които длъжности е приложимо);
- Да притежават личностни качества и умения, които включват – комуникативни и социални умения; умения за работа в екип; инициативност, толерантност, отговорност.
II. Необходими документи за кандидатстване:
Кандидатите за заемане на съответните длъжности, представят следните документи:
- Заявление - по образец;
- Автобиография - по образец;
- Документ за завършено образование – копие;
- Шофьорска книжка – копие /ако е приложимо/;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.- Документи удостоверяващи допълнителна квалификация, съотносими към длъжността. Комплект с документи за кандидатстване по образец ще се получават в сградата на Общинска администрация – гр. Пирдоп, ет.3.
- Начин на провеждане на подбора:
Подборът за заемане на длъжността се провежда чрез:
- допускане по документи;
- събеседване (интервю) с кандидатите.
- Срок и място на подаване на документите
Документите за участие в конкурса могат да се подават всеки работен ден от 9:00 ч. до 16:00 ч. в сградата на Общинска администрация гр. Пирдоп, пл. „Тодор Влайков” № 2, ет.3 в срок до 17:00 ч. на 30.09.2021 г.
Единствено одобрените кандидати ще бъдат уведомени и поканени за сключване на договор.
Лице за контакти: Моника Димитрова – специалист „Деловодство и ЦУИГ“ – тел: 0887563494
Предоставянето на личните данни е доброволно, тяхното обработване, ползване в процеса по подбор и съхраняване ще се извършва в пълно съответствие със Закона за защита на личните данни.