ОБЩИНА ПИРДОП
Търси да назначи:

Младши експерт/специалист:
„Архитектурно-строителен контрол и инженерна инфраструктура“

I. КРАТКО ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:

  • Упражняване на контрол по законосъобразността на извършеното строителство и спазване на действащите нормативни документи.
  • Извършване на превантивен контрол за недопускане на незаконно строителство, осъществява административнонаказателни процедури, съставя и връчва актове на нарушителите по ЗУТ.
  • Съставя констативни протоколи и подготвя заповеди на кмета за премахване на неподходящи по вид и местонахождение второстепенни, стопански и временни постройки, павилиони, будки и други, съгласно ЗУТ.
  • Участва в приемателни комисии, назначени от Регионална дирекция за национален и строителен контрол /РДНСК/.
  • Окомплектова и изпраща преписки, отчети и статистическа информация до Съд, Прокуратура, Областна администрация, РДНСК, ДНСК и НСИ.
  • Заверява протоколите за откриване на строителна площадка и осъществява контрол, относно дадена строителна линия и приложен ПУП.
  • Регистрира технически паспорти.
  • Изготвя спецификации и договорни документи, предназначени за изпълнение на инвестиционни проекти.
  • Инспектира строителни обекти и се консултира с ръководители, изпълнители и други заинтересовани лица при изпълнението им.
  • Контролира строителни или възстановителни работи за осигуряване на съответствие със спецификациите и стандартите за качество.
  • Изготвя количествено-стойностни сметки за извършване на строително-ремонтни работи.
  • Подготвя отчет за извършените СМР и подписва първични документи за разплащане.
  • Участва в подготовката на всички необходими документи за въвеждане на строежите в експлоатация.
  • Контролира спазването на клаузите в договорите за стоителство и други.

II. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:

  • Образование: Висше или средно специално.
  • „Архитектура и строителство“.
  • Професионален опит: 1 година опит е предимство.

III. ДОПЪЛНИТЕЛНИ УМЕНИЯ И КВАЛИФИКАЦИЯ:

  • Компютърна грамотност.

IV. ВИД ЗАЕТОСТ:

  • Пълно работно време.

V. НАЧИН НА ПРОВЕЖДАНЕ:

  • Допускане по документи.
  • Събеседване с допуснатите кандидати.

VI. НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:

  • Заявление до Кмета на общината – по образец.
  • Автобиография/CV.
  • Копие от диплома за завършено образование.
  • Копие от документи, удостоверяващи професионален опит.
  • Копие от документи, удостоверяващи допълнително придобита квалификация /ако притежава такава/.

VII. МЯСТО ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ:

Документите на кандидатите ще се  приемат в „Център за обслужване на гражданите“ в сградата на Община Пирдоп с адрес град Пирдоп, пл. „Тодор Влайков“ №2, гише №1, всеки работен ден от 8:00 до 17:00 часа.

VIII. КРАЕН СРОК ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИТЕ: 30.09.2024г.

Личните данни се обработват за целите на процедурата по подбор на персонал от Община Пирдоп при спазване на изискванията на ЗЗЛД и се разглеждат при строга конфиденциалност.