ОБЩИНА ПИРДОП
Търси да назначи:
Младши експерт/специалист:
„Архитектурно-строителен контрол и инженерна инфраструктура“
I. КРАТКО ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
- Упражняване на контрол по законосъобразността на извършеното строителство и спазване на действащите нормативни документи.
- Извършване на превантивен контрол за недопускане на незаконно строителство, осъществява административнонаказателни процедури, съставя и връчва актове на нарушителите по ЗУТ.
- Съставя констативни протоколи и подготвя заповеди на кмета за премахване на неподходящи по вид и местонахождение второстепенни, стопански и временни постройки, павилиони, будки и други, съгласно ЗУТ.
- Участва в приемателни комисии, назначени от Регионална дирекция за национален и строителен контрол /РДНСК/.
- Окомплектова и изпраща преписки, отчети и статистическа информация до Съд, Прокуратура, Областна администрация, РДНСК, ДНСК и НСИ.
- Заверява протоколите за откриване на строителна площадка и осъществява контрол, относно дадена строителна линия и приложен ПУП.
- Регистрира технически паспорти.
- Изготвя спецификации и договорни документи, предназначени за изпълнение на инвестиционни проекти.
- Инспектира строителни обекти и се консултира с ръководители, изпълнители и други заинтересовани лица при изпълнението им.
- Контролира строителни или възстановителни работи за осигуряване на съответствие със спецификациите и стандартите за качество.
- Изготвя количествено-стойностни сметки за извършване на строително-ремонтни работи.
- Подготвя отчет за извършените СМР и подписва първични документи за разплащане.
- Участва в подготовката на всички необходими документи за въвеждане на строежите в експлоатация.
- Контролира спазването на клаузите в договорите за стоителство и други.
II. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
- Образование: Висше или средно специално.
- „Архитектура и строителство“.
- Професионален опит: 1 година опит е предимство.
III. ДОПЪЛНИТЕЛНИ УМЕНИЯ И КВАЛИФИКАЦИЯ:
- Компютърна грамотност.
IV. ВИД ЗАЕТОСТ:
- Пълно работно време.
V. НАЧИН НА ПРОВЕЖДАНЕ:
- Допускане по документи.
- Събеседване с допуснатите кандидати.
VI. НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
- Заявление до Кмета на общината – по образец.
- Автобиография/CV.
- Копие от диплома за завършено образование.
- Копие от документи, удостоверяващи професионален опит.
- Копие от документи, удостоверяващи допълнително придобита квалификация /ако притежава такава/.
VII. МЯСТО ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ:
Документите на кандидатите ще се приемат в „Център за обслужване на гражданите“ в сградата на Община Пирдоп с адрес град Пирдоп, пл. „Тодор Влайков“ №2, гише №1, всеки работен ден от 8:00 до 17:00 часа.
VIII. КРАЕН СРОК ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИТЕ: 30.09.2024г.
Личните данни се обработват за целите на процедурата по подбор на персонал от Община Пирдоп при спазване на изискванията на ЗЗЛД и се разглеждат при строга конфиденциалност.