„Подкрепа за независим живот в Община Пирдоп”
BG05M9OP001-2.002-0171-C001
ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА "РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ 2014-2020 Г."
ОБЩИНА ПИДОП
О Б Я В А
Във връзка с реализацията на Проект „Подкрепа за независим живот в Община Пирдоп” по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ:
BG05M9PO001 – 2.002-0171 „Неазвисим живот”, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г.,
от 18.01.2016г. до 29.01.2016г. включително,
стартира приемане на документи от лицата, които желаят да бъдат включени в проекта за ползване и предоставяне на социалната услуга „ЛИЧЕН АСИСТЕНТ“ и „ДОМАШЕН ПОМОЩНИК“.
Кандидат - потребители за ползване на социалните услуги по проекта са:
Лица с над 50% трайно намалена работоспособност;
Хора над 65 г. с ограничения или невъзможност за самообслужване;
Самотно живеещи възрастни хора със затруднения в самообслужването;
Деца с различна степен намалена възможност за социална адптация;
Притежаващи валидно решение на ТЕЛК /НЕЛК, протокол на ЛКК, актуална епикриза, етапна епикриза или друг документ, удостоверяващ здравословното състояние;
С постоянен и настоящ адрес на територията на Община Пирдоп.
Необходими документи за Кандидат - потребители , желаещи да ползват услугите „Личен асистент” и „Домашен помощник“:
Заявление по образец;
Документ за самоличност (копие), за деца – удостоверение за раждане (копие);
Документ за самоличност на законния представител – родител, настойник, попечител (копие);
Декларация за обработка на личните данни на кандидата;
ЕР на ТЕЛК/НЕЛК (копие), протокол на ЛКК, актуална епикриза, етапна епикриза, или друг медицински документ, доказващ, че кандидатът е с ограничения или в невъзможност за самообслужване (копие);
Удостоверение за настойничество/попечителство (копие);
Заповед/съдебно решение за настаняване на дете в семейство на близки или роднини, или приемно семейство по чл. 26 от Закона за закрила на детето(копие).
С адресна регистрация на територията на Община Пирдоп
За позициите: „Личен асистент“ и „Домашен помощнк“ по проекта могат да кандидатстват лица в трудоспособна възраст, отговарящи на следните изисквания:
Да имат навършени 18 години;
Да не са осъждани;
Безработни лица;
Трудово заети лица – наети или самонаети, които могат да извършват допълнителен почасов труд;
Необходими документи за кандидатстване:
Заявление по образец;
Автобиография;
Копие на документ за самоличност ;
Декларация за обработка на личните данни на кандидата;
Копие на диплома за завършено образование;
Копие на трудова книжка;
Копия на сертификати/удостоверения от преминали обучения за предоставяне на услугите „Личен асистент“ и „Домашен помощник“.
Служебна бележка от месторабота (ако кандидатът работи);
Служебна бележка от учебно заведение (ако кандидатът учи);
Пенсионно разпореждане (само за кандидат, който е придобил право на професионална пенсия за ранно пенсиониране и е в трудоспособна възраст);
ВАЖНО!!!
Община Пирдоп ще извърши нова оценка на потребителите и личните асистенти, работещите към момента по проект „Нови възможности за грижа“ и те ще бъдат автоматично прехвърлени от 01.03.2016г. в проект „Подкрепа за независим живот в Община Пирдоп“.
Всички документи по образец, които трябва да бъдат подадени, кандидатите за получаване и предоставяне на услугите по Проекта могат да получат:
в сградата на Община Пирдоп - „Център за услуги и информация на граждани“;
документите са достъпни и на интернет страницата на Община Пирдоп –www.pirdop.bg
Документите ще се приемат от 18.01.2016г. до 29.01.2016г. включително.
Документите за кандидатстване по проекта се подават в сградата на Община Пирдоп, гр. Пирдоп, пл. „Тодор Влайков“ N:2 в Център за услуги и информация на граждани“.
Образци:
1. Заявление за ползване на улсуга "Личен асистент" или "Домашен помощник"
2. Заявление за кандидатстване за ЛИЧЕН АСИСТЕНТ/ДОМАШЕН ПОМОЩНИК
4. Декларация за обработка на личните данни
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
01.02.2016 г. - Покана за начална пресконференция
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
04.02.2016 г. - Обява за набиране на потребители
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
20.11.2017 г. - Покана за заключителна конференция
-------------------------------------------------------------------------------------------------------